رینگه بشکه فلزی چیست؟

رینگ بشکه فلزی یکی از بهترین و مهمترین ابزار ها جهت سفت نمودن درب بشکه می باشد. می توان با استفاده از این وسیله در کنار انواع مختلف پلمپ های پلاستیکی و فلزی راهی مطمئن و بی خطر برای نگهداری و جابجایی مواد مورد نظر خود به وسیله بشکه های فلزی فراهم آورید. در ادامه به بررسی انواع بشکه های فلزی با توجه به رینگ آهنها می پردازیم با ما همراه باشید.

رینگ بشکه فلزی
رینگ بشکه فلزی

بشکه های فلزی

بشکه های فلزی از جنس فلز گالوانیزه، استیل و … ساخته می شود و برای حمل و نگهداری مواد شیمایی و مواد غذایی مود استفاده قرار می گرید. این بشکه ها به صورت استوانه ای درب بسته و درب باز و همچنین مخروطی درب باز موجود می باشند.

نوع استوانه ای درب بسته از یک یا دو نقطه قابلیت ورود و خروج دارند و به همین دلیل جهت حمل و نگهداری مایعات بکار می روند. در نوع استوانه ای درب باز، یک سمت بشکه باز بوده و ورود و خروج به راحتی از یک سمت صورت می گیرد و برای پلمپ و سفت نمودن درب آن از رینگ بشکه فلزی استفاده می شود. این نوع بشکه را در اصطلاح بشکه درب رینگی نیز می نامند.

از این بشکه جهت حمل و نگهداری جامدات (مانند مواد شیمیایی و معدنی و مواد غذایی و …) استفاده می شود. نوع مخروطی درب باز نیز مانند نمونه استوانه ای درب رینیگ می باشد که جهت سفت و بسته شدن درب از رینگ فلزی استفاده می شود. این نوع از بشکه در ابعاد مختلف موجود و قابل استفاده می باشد.

رینگ بشکه فلزی:

رینگ بشکه فلزی نقش مهمی در استحکام و حفظ مواد داخل آن دارد. بشکه های فلزی با توجه به وزن فلز ساخته شده و همچنن موادی که درون بشکه قرار می گیرند ملزم حفظ استقامت و عدم نشتی در جابجایی می باشد. به همین دلیل استفاده و بکارگیری رینگ بشکه فلزی اهمیت پیدا می کند. این رینگ ها می توانند به همراه چفت پلمپ امنیت جابجایی محصول شما را به بهترین شکل ممکن ایجاد کنند.

رینگ بشکه فلزی
رینگ بشکه فلزی

ابعاد و انواع رینگ بشکه فلزی:

با توجه به تغییر ابعاد دهانه و نوع بشکه رینگ قابل استفاده نیز تغییر می کند. رینگ بشکه فلزی با در نظر گرفتن وزن و ابعاد دهانه بشکه ساخته می شود. اما به صورت کلی با توجه به اینکه بشکه های فلزی در سه نوع دهانه بسته، دهانه باز و مخروطی دهانه باز تولید می شوند این رینگ ها نیز تولید و در دسترس می باشند.

رینگ بشکه فلزی با دستگیره اهرمی و چفت قابل مهر و موم ساخته می شود که این امکان را می دهد به راحتی درب بشکه مورد نظر را پلمپ و ارسال نمایید.

شما مشتریان عزیز می توانید جهت آگاهی از قیمت رینگ بشکه فلزی و همچنین سفارش و ساخت رینگ بشکه فلزی از طریق راه های ارتباطی با همکاران ما در شرکت پولاد پرداز کاوه ارتباط برقرار نموده و در رابطه با رینگ بشکه دلخواه خود با توجه به ابعاد مورد نظر مشاوره دریافت نمایید.