خرید پلمپ ساده درب بشکه

پلمپ ساده درب بشکه نقش مهمی در حفاظت از مواد ذخیره شده در درون بشکه و حتی خود بشکه ایفا می کند. پلمپ ها در انواع مختلفی تولید می شوند که بسته به نیاز و کاربرد از آنها استفاده می شود. اگر شما همراهان عزیز به محفظه ای احتیاج دارید که هیچ راه نفوذی نداشته باشد و به راحتی بتوانید محصولات خود را در کمال امنیت ذخیره و جابجا کنید با ما همراه باشید تا شما را با یکی از پلمپ های کاربردی و ساده آشنا کنیم.

پلمپ ساده درب بشکه
پلمپ ساده درب بشکه

پلمپ ساده درب بشکه

از مهمترین و پرکاربرد ترین نوع پلمپ درب بشکه، پلمپ ساده می باشد. با توجه به اینکه انواع مختلفی از پلمپ ها تولید می شود اما در بین آنها پلمپ ساده بیشترین کاربرد را داد. این پلمپ همانند سایر پلمپ ها حفظ و جلوگیری از نفوذ پذیری مواد ذخیره شده را بر عهده دارند. پلمپ ها به صورت کلی دارای ویژگی ها مشترک زیادی هستند اما برخی ویژگی ها فقط مختص به یک گونه از پلمپ می باشد.

پلمپ ساده درب بشکه و ویژگی های آن :

جنس پلمپ ساده از ورق های گالوانیزه و همچنین ورق های حلب رنگی می باشد. بر روی آن ها دو خط برش امنیتی وجود دارد که در صورت تلاش برای باز کردن پلمپ درب بشکه این ورقه از قسمت میانه پاره و باعث باطل شدن پلمپ می گردد که امکان پلمپ مجدد آن به راحتی وجود ندارد.

یکی از ویژگی های پلمپ ساده تک رنگ بودن و عدم وجود برچسب و علامت بر روی آن می باشد. این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا در صورت نیاز از برچسب و یا علامت های دلخواه خود بر روی آن استفاده نمایید تا محصول و مواد خود را متمایز کنید.
پلمپ ساده بشکه به صورت استاندارد در ابعاد بزرگ با قطر هفت سانتی متر و کوچک با قطر سه و نیم سانتی متر تولید می شود. در صورت نیاز اگر ابعاد مورد استفاده و نیاز شما با این ابعاد متفاوت باشد. می بایست به صورت سفارشی ابعاد مورد نظر خود را سفارش و استفاده نمایید.

پلمپ ساده درب بشکه
پلمپ ساده درب بشکه

نحوه بستن پلمپ ساده:

این پلمپ ها معمولا داری دو دسته می باشند که به راحتی بر روی درب بشکه بسته می شوند. انواع بدون دسته آن نیز به صورت چرخاندن به وسیله دست و یا دستگاه به راحتی بر روی درب بشکه نصب می شود و از مواد درون بشکه و خود بشکه نیز به خوبی محافظ می کند.

شرکت پولاد پرداز کاوه از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع مختلف پلمپ بشکه به ویژه پلمپ های ساده می باشد. شما می توانید جهت ثبت سفارش و هرگونه مشاوره جهت خرید این محصول از طریق شماره تماس های ما با همکاران ما تماس و اطلاعات لازم را کسب نمایید.