پلمپ چاپی درب بشکه چیست؟

پلمپ بشکه بهترین راه برای حفاظت از مواد و محصولات درون بشکه جهت نگهداری و حمل و نقل آن می باشد. پلمپ ها دارای انواع مختلفی می باشد که از لحاظ کاربرد متفاوت می باشند. یکی از این انواع مختلف پلمپ چاپی می باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم با ما همراه باشید.

پلمپ چاپی درب بشکه
پلمپ چاپی درب بشکه

پلمپ چاپی بشکه

از دیگر پلمپ های کاربردی بشکه پلمپ چاپی می باشد که همانند سایر پلمپ ها به منظور حفظ مواد درون بشکه جهت حمل و نگهداری مواد مورد استفاده قرار می گیرد. این پلمپ با توجه به چاپی که بر روی آن قرار می گیرد از سایر پلمپ ها متمایز می شود. تنها مزیتی که این پلمپ نسبت به سایر پلمپ ها دارد این است که به شما این امکان را می دهد تا لوگو و یا متنی که می خواهید بر روی آن چاپ و استفاده نمایید.

ویژگی های پلمپ چاپی:

این پلمپ همانند پلمپ ساده از جنس ورق های گالوانیزه و یا ورق های حلب رنگی می باشد. این پلمپ به دو صورت ساده و دارای خط برش امنیتی تولید می شود. از نظر ابعاد نیز به صورت استاندارد در ابعاد بزرگ (با قطر هفت سانتی متر) و کوچک (با قطر سه و نیم سانتی متر) تولید و در دسترس می باشد.

در غیر این صورت اگر سایز پلمپ مورد نیاز شما متفاوت از این ابعاد ذکر شده باشد، می بایست به صورت سفارشی آن را تهیه نمایید.

پلمپ چاپی این امکان را به شما می دهد تا تصویر و یا متن و آرم مورد نظر خود را برروی آن چاپ و برروی درب بشکه ها استفاده نمایید. روند تولید این پلمپ به این صورت است که پس از ارائه طرح مورد نظر شما و انجام اقدات لازم ، آن طرح توسط دستگاه بر روی پلمپ ها چاپ می شود. همچنین شما می توانید چاپ را به صوت ساده و یا برجسته انجام دهید.

کیفیت و نوع چاپ انجامی در جلوه بصری و ماندگاری چاب طرح شما تاثیر بسیاری دارد. پس به شما سفارش می کنیم در انتخاب نوع چاپ پلمپ حتما توجه داشته باشید تا بهترین کیفیت را انتخاب نمایید.

image
پلمپ چاپی درب بشکه

روش نصب پلمپ چاپی:

نحوه بستن پلمپ چاپی نیز همانند پلمپ ساده صورت می گیرد. با توجه به نوع پلمپ انتخابی که به صورت دسته دار و یا بدون دسته تولید می شود، می توان به راحتی بر روی درب بشکه نصب نمود. همانطور که گفتیم این پلمپ ها را می توان هم به وسیله دستگاه و یا دست بر روی درب بشکه بست. انتخاب روش بستن پلمپ با توجه به میزان سفت شدن درب و نیاز شما انجام می شود.

شرکت پولاد پرداز کاوه سالیان متوالی در زمینه تولید پلمپ بشکه و رینگ بشکه فعالیت دارد. شما همراهن عزیز می توانید جهت ثبت سفارش و هرگونه مشاوره جهت خرید انواع مختلف پلمپ به ویژه پلمپ چاپی از طریق شماره تماس های ما با همکاران ما تماس و اطلاعات لازم را کسب نمایید.