پلمپ هولوگرام درب بشکه چیست؟

پلمپ هولوگرام درب بشکه  یکی از انواع پلمپ بشکه است که نقش مهمی در حفظ مواد ذخیره شده در درون بشکه دارد. انتخاب پلمپ با کیفیت مناسب می تواند امنیت محصول شما را به خوبی تامین کند. پلمپ هولوگرام ازجمله پلمپ هایی است که ضمن حفظ محصول اصالت پلمپ ماندن محصول شما را نیز تضمین می کند. با ما همراه باشید تا شما را با این پلمپ کارآمد آشنا کنیم.

پلمپ هلوگرام دار درب بشکه
پلمپ هلوگرام دار درب بشکه

پلمپ هولوگرام درب بشکه

با توجه به اینکه وظیفه اصلی پلمپ حفظ مواد نگهداری شده درون بشکه است. می توان با اقداماتی چون استفاده از هولوگرام بر روی پلمپ امنیت و اصالت محصول نگهداری شده را نمایش داد. پلمپ هولوگرام دار یکی از پر استفاده ترین پلمپ های می باشد که توسط هولوگرام چسبیده شده بر رویش از دیگر پلمپ ها متمایز می شود. هولوگرام با توجه به اینکه داری علائم و نشان هایی خاص است که بر روی آن ایجاد شده است، هرگونه اقدام جهت باز شدن پلمپ را نمایش می دهد.

ویژگی های پلمپ هولوگرام درب بشکه

بر روی بدنه این پلمپ هلوگرامی چسبیده است که به راحتی جدا نمی شود. همین مسئله سبب تفاوت آن با سایر پلمپ ها و کارایی آن می شود. جنس پلمپ هوگلورامی همانند سایر پلمپ ها از جنس ورق های گالوانیزه و یا ورق های حلب رنگی می باشد.

در برخی از سری های تولید شده این پلمپ دو خط برش امنیتی بر روی آن ایجاد شده است که امنیت و سلامت پلمپ انجام شده را بیشتر می کند. سایر نوع تولید شده این پلمپ نیز به صورت ساده و بدون خط برش می باشد.

از نظر ابعاد نیز همانند سایر انواع پلمپ ها در ابعاد بزرگ و کوچک تولید می شود که نوع بزرگ آن در هفت سانتی قطر و نوع کوچک آن در سه و نیم سانتی متر قطر ایجاد می شود. سایر ابعاد به علت کم مصرف بودن معمولا به صورت سفارشی تولید می شوند.
روش ساخت این پلمپ هم به این صورت است که در ابتدا طرح مد نظر و تایید شده شما به صورت هولوگرام تولید و پس از آن برروی ورق های گالوانیزه و یا حلب رنگی چسبیده می شود و پس از آن به صورت پلمپ های ساده و یا دسته دار تولید می شوند.

هولوگرام با توجه به حروف و اعدادی که بر روی آن تقش می بندد در صورت مخدوش شدن و یا فشار وارد کردن بر روی پلمپ به راحتی مشخص می شود . همین امر سبب می شود تا از هرگونه اقدام و یا دستکاری بر روی پلمپ با خبر شوید.

پلمپ هلوگرام دار درب بشکه
پلمپ هلوگرام دار درب بشکه

روش نصب پلمپ هولوگرام

با توجه به هولوگرام چسبیده شده بر روی بدنه این نوع پلمپ باید آن را به نحوی بست تا به هولوگرام آن فشاری وارد نشود که موجب تخریب بافت آن و سلامتی پلمپ شود. بستن پلمپ ها با توجه به نوع پلمپ تولیدی و میزان محکم بودن درب صورت می گیرد. به صورت معمول پلمپ ها را با دست بر روی درب بشکه می بندند. گرچه اگر نیاز به محکم بسته شدن درب پلمپ باشد می بایست آن را با دستگاه مخصوص بست تا به خوبی این امر صوت گیرد.

شرکت پولاد پرداز کاوه سالیان متوالی در زمینه تولید پلمپ بشکه و رینگ بشکه فعالیت داشته است و توانسته است در این مدت اعتماد شما عزیزان را از بابت کیفیت و اصالت محصولات تولیدی جلب نماید. شما همراهان عزیز می توانید جهت ثبت سفارش و هرگونه مشاوره جهت خرید انواع مختلف پلمپ تولیدی این مجموعه به ویژه پلمپ هولوگرام از طریق شماره تماس های ما با همکاران ما ارتباط برقرار نموده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.