پلمپ برجسته درب بشکه چیست؟

پلمپ برجسته درب بشکه یکی از انواع پلمپ بشکه می باشد. پلمپ درب بشکه برجسته : بهترین روش برای حفظ و نگهداری مواد درون بشکه استفاده از پلمپ بشکه است. با توجه به اینکه پلمپ بشکه انواع مختلفی دارد می توان نوع مورد نظر خود را طبق نیاز و کارایی انتخاب نمود. ازجمله پلمپ های کاربردی و خاص، پلمپ برجسته می باشد. این مدل از پلمپ ها برای بشکه های فلزی و پلاستیکی قابل استفاده هستند. با ما همراه باشید تا شما را با این پلمپ بیشتر آشنا کنیم.

پلمپ برجسته درب بشکه
پلمپ برجسته درب بشکه

پلمپ برجسته درب بشکه

ماهیت اصلی پلمپ حفظ مواد ذخیره شده درون بشکه است. در نوع پلمپ برجسته این عمل به خوبی انجام می شود و علاوه بر آن به شما این امکان را می دهد تا طرح دلخواه خود را به صورت برجسته بر روی پلمپ ایجاد نمایید. این پلمپ نیز همانند سایر پلمپ ها داری ویژگی های مشترک زیادی هست، اما در برخی موارد ویژگی های متمایز کننده ای دارد که موجب استفاده بیشتر از این نوع از پلمپ می شود.

ویژگی های پلمپ برجسته درب بشکه

این پلمپ از نظر ظاهری دارای برجستگی هایی است که با توجه به طرح ارائه شده بر روی آن ایجاد می شود. این امر کمک می کند تا شما نوع محصول، برند و یا سایر اطلاعات لازم را بر روی پلمپ درج نمایید تا به راحتی قابل تشخیص باشد.

جنس پلمپ برجسته همانند سایر پلمپ ها از ورقه های حلب رنگی و ورقه های گالوانیزه می باشد. پلمپ برجسته به صورت استاندارد در دو ابعاد بزرگ با قطر هفت سانتی متر و کوچک سه و نیم سانتی متر تولید می شود. اما در صورت نیاز می توانید ابعاد مورد نظر خود را به صورت سفارشی تولید و استفاده نمایید.

روش ساخت پلمپ برجسته به این صورت است که طبق طرح سفارش داده شده توسط دستگاه پرس بر روی پلمپ به صورت نقش برجسته ایجاد می شود.

شما می توانید پلمپ های برجسته را نیز به صورت برجسته چاپی سفارش دهید. برای این امر پس از ایجاد طرح برجسته بر روی پلمپ، آن را به قسمت چاپ می فرستند تا با رنگ دلخواه شما بر روی آن چاپ ایجاد شود.

همانطور که می دانید کیفیت این کار نقش بسیاری در جلوه طرح شما دارد. پس بهتر است این کار را با بهترین کیفیت از نظر رنگ و متریال کاربردی سفارش و مورد استفاده قرار دهید.

پلمپ برجسته درب بشکه
پلمپ برجسته درب بشکه

روش نصب پلمپ برجسته

پلمپ درب بشکه برجسته را می توان به وسیله دست و یا دستگاه بر روی درب بشکه نصب نمود. پلمپ هایی که دارای دو دسته می باشند را معمولا به وسیله دست بر روی درب بشکه نصب می کنند و نوع بدون دسته را با وسیله دستگاه بر روی بشکه قرار می دهند. گرچه هر دو نوع آن را می توان به وسیله دست بر روی درب بشکه نصب نمود اما با توجه به نوع و اهمیت مواد و محصول ذخیره شده روش انتخابی متفاوت می باشد.

شرکت پولاد پرداز کاوه از بزرگ ترین تولید کنندگان پلمپ های بشکه به ویژه پلمپ های برجسته می باشد که فعالیت چندین ساله این مجموعه به خوبی کیفیت محصولات تولیدی را نشان می دهد. شما همراهان عزیز می توانید جهت ثبت سفارش و هرگونه مشاوره جهت خرید این محصول و سایر محصولات تولیدی از طریق شماره تماس های ما با همکاران ما تماس و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

جمع بندی

پلمپ بشکه برجسته یکی از انواع پلمپ درب بشکه است که معمولا با استفاده از تجهیزات مخصوص روی بشکه های فلزی و پلاستیکی مصب می شوند. این پلمپ ها ایمنی بالا شده و به خوبی استحکام و مقاوت درب بشکه را افزایش می دهند. برای سفارش انواع پلمپ درب بشکه می توانید با کارشناسان پولاد پردازه ارتباط برقرار کنید.

 

سوالات متداول

پلمپ درب برجسته بشکه چگونه نصب می شود؟

به طور معمول برای نصب این قطعه از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود. اما می توان به صورت دستی نیز پلمپ را روی درب بشکه تعبیه کرد.

از کجا پلمپ برجسته درب بشکه را سفارش دهیم؟

برای سفارش این قطعه در هر اندازه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.